#20factsaboutme

Thursday, September 25, 2014DearestDeasha

Walaupun trend #20factsaboutme nih dah agak lapuk sekarang, aku nak gak post kat sini. Hehe..
So nindia #20factsaboutme. Silakan hadam~ 
  1. Kpopper tegar. Nuff said.
  2. Kaklong yg garang. Kalau marah kat adik, garang mengalahkan mak. 
  3. Jawatan tertinggi yg penah dipegang time sekolah dulu ialah Naib Pengerusi Kelab Bola Baling. Ironinya sampai sekarang aku tak pandai main pon.
  4. Usually good at reading maps and remembering roads. Selalu jadi 'iNavigator' aka human GPS.
  5. Susah nak ingat nama dan muka orang. Ini serius. Kadang-kadang orang datang tegur aku, tapi aku seriously tak ingat korang sape.
  6. Pelajar lompat PTS. Mak tak kasi skip darjah sebenarnya, tapi aku beria nak sangat sebab boleh habis sekolah awal setahun. #rasamudasetahun
  7. Used to have a very bad temper. Sekarang aku jadi sorang yang jarang nak marah tapi kalau aku mengamuk, sila biar aku cool down sendirian dulu. Kalau ada yang cuba pujuk selalunya aku jadi lagi marah. Aku juga cenderung untuk bertindak ganas seperti membaling barang especially handphone. So kesimpulannya jangan duduk dekat aku bila aku marah.   
  8. Pendownload tegar, kaki torrent. 
  9. Suka pulau, laut, pantai, air terjun, kolam renang. Apa saja aktiviti yang melibatkan air walaupun tak pandai berenang lagi.
  10. Slow at driving. Tak suka bawak laju2 sebab takut.
  11. Tak makan; telur kuning, makanan masam/jeruk, tempe, petai, belut, organ dalaman, kaki ayam, bendi, tomato, papadom.
  12. Tak boles tahan kalau tengok sales, discount, freebies. Especially bila ada promo Buy 1 get 1 free dan online shopping… I just love getting stuff from the internet!
  13. Tak pandang pada brand. Tak kesah jika pakai barangan cap pasar malam hatta cap kedai kegemaran aku iaitu Daiso. 
  14. Kuat cemburu tapi sangat setia.
  15. Suka emo sendiri. Especially bila stress dan marah.
  16. Suka karok. 
  17. Tak pernah pegi camping. Sedih tau!
  18. Selalu takut nak melintas jalan/simpang empat/simpang tiga yang takde traffic light. Kadang tu sanggup drive jalan jauh sebab nak ikut jalan sebelah kiri sahaja. 
  19. Drive kete manual.
  20. Aku tak suka makan makanan sejuk. Aku suka sesuatu yg dimasak/goreng. 
Kalau tak boleh hadam, dipersilakan muntah hijau. Hahahaha!
Kbai.

You Might Also Like

2 comments

  1. hai deardeasha

    8. Pendownload tegar, kaki torrent.

    kaki torrent private tracker ke?

    ReplyDelete

Popular Posts

Contact Form